Co to jest Zarządzanie działaniami sprzedażowymi?
Zarządzanie działaniami sprzedażowymi – to szkolenie warsztatowe dedykowane handlowcom, sprzedawcom, przedstawicielom handlowym, przygotowane w oparciu o wewnętrzne założenia pracy działu sprzedaży przedsiębiorstwa oraz model skuteczności działań handlowców Model4S™.
Celem szkolenia jest wypracowanie u handlowców umiejętności analizy wykonywanych przez nich w procesie sprzedaży działań, aby w najkrótszym możliwym czasie, przy jak najmniejszej ich ilości mogli osiągnąć zakładany plan sprzedaży.
Zapewnij handlowcom umiejętność poprawy efektywności własnych działań sprzedażowych.
Celem szkolenia jest wykształcenie u handlowców umiejętności krytycznej oceny własnej pracy, a następnie wprowadzenia do niej zmian dających lepszą efektywność realizacji celu sprzedażowego.
Szkolenie daje handlowcom umiejętność analizy osiąganych wyników, jako efektu wykonywanych przez nich działań sprzedażowych. Handlowcy dowiadują się jak działania w różnych obszarach procesu sprzedaży wpływają na poziom osiąganego wyniku. Zdobywają umiejętność rozpoznania obszarów, w których działania są niewystarczające lub podejmowane w niewłaściwy sposób. Kształtują umiejętność wprowadzenia zmian w strukturze podejmowanych na co dzień działań, tak aby nowy sposób pracy pozwolił im na jak najszybszą realizację celu sprzedażowego.
Aby ułatwić handlowcom i managerom sprzedaży prowadzenie analizy podejmowanych działań sprzedażowych opracowaliśmy autorskie narzędzie pozwalające na pogrupowanie i ułożenie w prosty do zrozumienia i zastosowania schemat wszystkich działań, jakie powinien wykonywać handlowiec, chcący pracować skutecznie i efektywnie, dla realizacji zakładanego planu sprzedaży.
Model 4S™ – jest to narzędzie opisujące i grupujące obszary kompetencji sprzedażowych, od których zależy skuteczność pracy handlowca pracującego na nowoczesnym rynku konkurencyjnym.
Model klasyfikuje działania sprzedażowe do czterech grup, w ramach, których należy szukać obszarów rozwojowych mogących stanowić przyczynę braku wystarczających efektów działań sprzedażowych.
Model pozwala na analizę pracy handlowca w kontekście czterech wymienionych powyżej grup oraz odszukanie tych obszarów w ramach grup, w których działania są niewystarczające lub podejmowane w niewłaściwy sposób.
Jedynym i wyłącznym właścicielem Modelu 4S™ jest RCbusiness Szkolenia&Coaching. Dowolne użytkowanie i wykorzystywanie narzędzia w jakiejkolwiek postaci bez zgody RCbusiness jest surowo zabronione.