RCbusiness » Szkolenia » Szkolenia zamknięte » Zarządzanie

Szkolenia dla managerów sprzedaży

Rozwiń kluczowe umiejętności skutecznego managera

Podstawy zarządzania
Zarządzanie zespołem
Motywowanie pracownika
Feedback – metody udzielania informacji
Coaching – narzędzie pracy managera
Zarządzanie konfliktem
Rekrutacja i selekcja
Zarządzanie wiekiem pracowników

PODSTAWY ZARZĄDZANIA

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej”.

Henry Ford

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Podstawowe zadania/funkcje kierownicze.
  • Kierownik liderem.
  • Zarządzanie zespołem i jednostką.
  • Podstawowe zasady motywowania.
  • Zasady kontrolowania nastawionego na realizację celu.
  • Podstawy komunikacji w zarządzaniu.
  • Style przywództwa a praktyka kierowania.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat podstawowych funkcji kierowniczych, roli kierownika w zarządzaniu zespołem i jednostką.
  • Umiejętność delegowania i egzekwowania zadań.
  • Umiejętność stosowania technik informacji zwrotnej.
  • Umiejętność doboru metody pracy z podwładnym do jego stażu pracy.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Małgorzata Połok

IWONA RESZKOWSKA

MAŁGORZATA POŁOKSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Całe szkolenie było wręcz wciągające. Bardzo mi się podobało odnoszenie się w sposób pomocny do problematycznych przykładów podanych w trakcie dyskusji”.

,,Bardzo spodobała mi się uwaga prowadzącej, żadne tematy nie uciekały”.

,,Jak dla mnie szkolenie prowadzone fenomenalnie”.

Skontaktuj się

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

„Najsilniejsze organizacje współczesnego świata to te, których liderzy szansę na rozwój dostrzegli w przewadze pracy zespołu nad wysiłkiem indywidualnym”.

Brian Tracy

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Grupa jako zespół – czy każda grupa jest zespołem?
  • Cechy efektywnego zespołu.
  • Fazy rozwoju zespołu.
  • Reguły efektywnej pracy zespołu.
  • Motywacja zespołu.
  • Jednostka w zespole – podział ról.
  • Rola kierownika w pracy z zespołem.
  • Style przywództwa a zarządzanie zespołem.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność diagnozowania sytuacji w zespole:
    • Czy grupa, którą zarządzam stanowi zespół?
    • Czego brakuje, aby zespół funkcjonował prawidłowo?
  • Umiejętność wyznaczania i przekazywania zadań członkom zespołu.
  • Umiejętność podejmowania prawidłowych decyzji związanych z delegowaniem zadań:
    • Które zadania najefektywniej wykona jednostka?
    • Które zadania przydzielić zespołowi?

Trener prowadzący:

Adrianna Olechno            Małgorzata Połok

ADRIANNA OLECHNOMAŁGORZATA POŁOKSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Czas wykorzystany w 100% – dzięki”.

,,Ciekawy sposób prowadzenia, bardzo duże kompetencje prowadzącej”.

,,Bardzo ciekawy styl prowadzenia szkolenia, bardzo pozytywna osoba”.

Skontaktuj się

MOTYWOWANIE PRACOWNIKA

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

“Ludzie są do siebie podobni bez względu na rodzaj pracy jaki wykonują…
Różnią się od siebie rodzajem wykonywanej pracy, wiekiem, płcią, wykształceniem – ale zawsze, co ma znaczenie podstawowe, pozostają jednostkami ludzkimi z ludzkimi potrzebami i motywacjami”.

Peter Drucker

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Motywacja ludzi do pracy – teoria i praktyka.
  • Cel działań motywacyjnych.
  • Psychologiczne czynniki motywacji jednostki.
  • Rola finansowych i pozafinansowych czynników motywacji.
  • Przyczyny zmian w motywacji.
  • Motywacja zespołu.
  • Komunikacja a motywacja.
  • Organizacyjne czynniki motywacji.
  • Cechy efektywnych systemów motywacyjnych.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność wykorzystania szeregu technik motywowania pracowników w praktyce.
  • Wiedza o tym, jakie działania motywują, a jakie mogą demotywować pracownika.
  • Umiejętność przygotowania planu systemu motywacyjnego we własnym zespole.
  • Umiejętność rozpoznawania indywidualnych czynników motywacyjnych.
  • Wiedza o tym, jak najlepiej wykorzystać potencjał pracownika, dzięki umiejętności właściwego dopasowania technik motywacyjnych do grupy i jednostki.
  • Umiejętność świadomego budowania zaangażowania pracowników.
  • Wiedza o tym, jak utrzymać efektywność pracy:
    • Jak zmotywować osobę długo pracującą?
    • Jak zmotywować osobę mającą monotonne zadania?
  • Zwiększenie umiejętności w zakresie komunikacji z pracownikami.
  • Umiejętność przekazywania pracownikom informacji zwrotnych i oceny w sposób motywujący.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Małgorzata Połok

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Podobała mi się treść przekazana przez prowadzącą, dużo konkretnych informacji, uświadamiających mi jak należałoby pracować z zespołem i motywować poszczególne osoby”.

,,Forma przekazu – rzeczowa, konkretna. Cały przebieg szkolenia był bardzo interesujący, ponieważ mówca dobrze przekazuje wszystkie informacje”.

,,Dziękuję, że zostały uwzględnione zgłoszone przeze mnie tematy i spostrzeżenia. Jak dla mnie najlepsze szkolenie w tym roku pod każdym względem: zawartości, precyzyjnie prowadzone!”

Skontaktuj się

FEEDBACK – METODY UDZIELANIA INFORMACJI

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością, jak z własnej”.

Henry Ford

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Co to jest FEEDBACK?
  • Czemu służy udzielanie informacji zwrotnej?
  • Co różni konstruktywny feedback od krytyki?
  • Komunikacja jako narzędzie udzielania informacji zwrotnej.
  • Techniki udzielania feedbacku.
  • Indywidualna i grupowa informacja zwrotna – jak jej udzielić?
  • Struktura rozmowy z udzieleniem informacji zwrotnej.

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie kluczowych zasad udzielania informacji zwrotnej / technik feedbacku.
  • Uświadomienie, czemu służy informacja zwrotna i pokazanie korzyści prowadzenia rozmowy oceniającej.
  • Zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej – indywidualnej i grupowej.
  • Umiejętność odróżniania konstruktywnego feedbacku od krytyki.
  • Poznanie technik efektywnej komunikacji, która jest podstawą skutecznego udzielania informacji zwrotnej.
  • Umiejętność przyjmowania feedbacku.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Małgorzata Połok

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOMAŁGORZATA POŁOKSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Bardzo ciekawie prowadzone, wyczerpujące wiadomości”.

,,Super wiedza i przygotowanie trenera”.

,,Całe szkolenie było bardzo interesujące”.

Skontaktuj się

COACHING – NARZĘDZIE PRACY MANAGERA

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

Jak poprowadzić rozmowę z pracownikiem, by dotrzeć do punktu, w którym przestanie szukać wymówek, a zacznie kreatywnie szukać rozwiązań?
Jakie stawiać pytania? A może to jeszcze nie czas na coaching? – 80% ludzi nie jest gotowych na coaching.
Jak ułożyć sesje coachingowe?

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Coaching – czym jest naprawdę?
  • Cechy skutecznego coacha.
  • Komunikacja podczas sesji coachingowej.
  • Coaching a superwizja.
  • Ustalanie celu sesji coachingowej.
  • Techniki coachingu.
  • Typologia pracowników i metod coachingu.
  • Metody udzielania informacji zwrotnej.
  • Dokumentacja do rozmowy coachingowej.
  • Follow up – czyli co dalej?

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności przeprowadzania pełnej sesji coachingowej z pracownikami.
  • Umiejętność zastosowania coachingu podczas superwizji.
  • Zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy w kierunku oczekiwanych rozwiązań.
  • Umiejętność doboru właściwej metody pracy (trening, coaching, mentoring) do konkretnych potrzeb rozwojowych pracownika.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska   

IWONA RESZKOWSKA

 

 

 

Skontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Sposób prowadzenia szkolenia i ogrom wiedzy”.

,,Duże zaangażowanie prowadzącej”.

,,Merytoryczne podejście do tematu szkolenia”.

Skontaktuj się

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

Konflikt jest nieodzownym elementem życia każdej organizacji. Ludzie obawiają się nieporozumień, gdyż postrzegają je jedynie jako rodzaj walki, w której wynik może być tylko „wygrany – przegrany”.
W rzeczywistości sytuacja konfliktowa, to tylko skutek, który ujawnia zjawiska będące jego przyczyną.
Zauważenie przyczyn może być szansą na dalszy rozwój.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Konflikt – definicja sytuacji.
  • Strony i przebieg sytuacji konfliktowych.
  • Psychologiczne aspekty sytuacji konfliktowych.
  • Konflikt a style komunikacji interpersonalnej.
  • Przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Bariery w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Pozytywne aspekty sytuacji konfliktowych.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność rozpoznawania symptomów nadchodzących sytuacji konfliktowych.
  • Umiejętność rozpoznawania faz i stron sytuacji konfliktowych – wzrost umiejętności podejmowania działań zapobiegawczych oraz rozwiązujących spór (ja w konflikcie, inni w konflikcie).
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych – błędy w komunikacji jako częsta przyczyna powstawania sytuacji konfliktowych.
  • Poznanie strategii rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Wzrost umiejętności zarządzania sytuacjami konfliktowymi wśród pracowników.
  • Umiejętność stosowania działań zapobiegających nawracaniu sytuacji konfliktowych.

Trener prowadzący:

Adrianna Olechno            Małgorzata Połok

ADRIANNA OLECHNOMAŁGORZATA POŁOKSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Pokazanie problematyki konfliktu otworzyło mi oczy na szereg zachowań w moim zespole”.

,,Rzeczowe i trafne podejście do problemu. Rozszerzenie spraw – wątpliwości przez trenera grupy w trakcie szkolenia”.

,,Prowadząca ma świetny kontakt z grupą, co oddziałuje na atmosferę szkolenia”.

Skontaktuj się

REKRUTACJA I SELEKCJA

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

Jaką podjąć decyzję?
Na co zwrócić uwagę u kandydata?
Dać szansę na pracę w sprzedaży uczciwej, nieśmiałej dziewczynie?
Czy ten przebojowy chłopak zwiąże się z firmą na stałe, czy da z siebie wszystko?
O co zapytać kandydata w przypadku wątpliwości?

Tematyczna zawartość szkolenia

  • Metody poszukiwania kandydatów do pracy.
  • Proces rekrutacji: cele, etapy, metody.
  • Typologia kandydatów: stanowisko pracy – cechy osobowościowe i kompetencje.
  • Przygotowanie do rozmowy z kandydatem.
  • Technika zadawania pytań.
  • Psychologiczne aspekty reakcji kandydatów.
  • Rola testów psychologicznych w procesie rekrutacji.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność samodzielnego przygotowania ogłoszenia rekrutacyjnego.
  • Umiejętność przeprowadzenia właściwej selekcji dokumentów rekrutacyjnych: jak odnaleźć nieścisłości, waga CV i Listu Motywacyjnego w procesie rekrutacji.
  • Znajomość metod selekcji kandydatów.
  • Znajomość i umiejętność stosowania pytań rekrutacyjnych.
  • Znajomość podziału kandydatów na typy osobowości oraz możliwość dopasowania kandydatów do stanowisk pracy.
  • Umiejętność stosowania pytań precyzujących: sprawdzanie prawdomówności kandydatów .
  • Umiejętność właściwego wprowadzania do pracy nowych pracowników.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska           

IWONA RESZKOWSKA

 

 

 

Skontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Bardzo ciekawie prowadzone, wyczerpujące wiadomości”.

,,Bardzo dobrze przekazana wiedza”.

,,Perfekcja na każdym kroku”.

Skontaktuj się

ZARZĄDZANIE WIEKIEM PRACOWNIKÓW

DLA KOGO: managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„Pan Karol pracował w naszej firmie od dawna. Kiedy zostałam zatrudniona, on należał już do tych osób, których staż pracy był najdłuższy, a przecież ja jestem związana z firmą już blisko dziewiąty rok. Jest to starszy człowiek, nie wszystko może już robić, ale o firmie i swoim dziale wie więcej od każdego z pozostałych pracowników.
Czy powinien być zwolniony? Może jest dla niego jeszcze inne miejsce”.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Jakie korzyści może odnieść Twoje przedsiębiorstwo z utrzymania pracowników w wieku „50+”?
  • Co dzisiaj możesz zrobić, aby Twoi najlepsi ludzie, byli jak najdłużej efektywni?
  • Jaki rodzaj wsparcia i w jakich instytucjach możesz uzyskać, wdrażając politykę zarządzania wiekiem w swojej firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać wiedzę tych doświadczonych pracowników?

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie korzyści jakie niesie za sobą zatrudnianie osób w wieku 50l.
  • Zapoznanie się z możliwością wykorzystania doświadczenia tych osób.
  • Poznanie działań Rządu Polskiego i instytucji państwowych.
  • Identyfikacja trzech płaszczyzn zarządzania wiekiem: wewnętrznej, finansowej i rozwojowej.
  • Nabycie umiejętności motywowania pracowników 50l.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Małgorzata Połok

IWONA RESZKOWSKA

MAŁGORZATA POŁOKSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Bardzo fachowo, podobało mi się zwłaszcza pokazanie jak zastosować teorię w tej firmie na przykładach”.

,,Bardzo ciekawe i dużo wnoszące wiedzy do mojej pracy”.

,,Bardzo sympatyczna prowadząca, szkolenie ciekawe, merytoryczne!”.

Skontaktuj się