RCbusiness » Szkolenia » Szkolenia zamknięte » Sprzedaż

Szkolenia sprzedażowe

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

Prospecting
Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży
COLD CALLING TECHNIKI. TELEFONICZNE NAWIĄZANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
SOCIAL SELLING NA LINKEDIN - JAKO NARZĘDZIE PROSPECTINGU
COLD MAILING - JAKO METODA DOTARCIA DO KLIENTÓW
Techniki sprzedaży konsultacyjnej – rozmowa handlowa
Przygotowanie do wizyty handlowej
Techniki finalizacji sprzedaży
Trudny klient
Sztuka negocjacji
Sprzedaż na rynku konkurencji
Techniki utrzymywania klientów
Prezentacja handlowa
Profesjonalny ekspedient
Merchandising
Telefoniczna rozmowa handlowa
Windykacja należności

Co to jest prospecting?

Prospecting w sprzedaży – to wyrażenie, którego używa się dla określenia pierwszego etapu procesu sprzedaży, kiedy handlowcy poszukują danych o firmach lub osobach, do których skierują działania sprzedażowe, a następnie nawiązują z nimi pierwsze kontakty sprzedażowe.

Prospecting w sprzedaży to tematyka dotycząca:

  • źródeł pozyskiwania danych o potencjalnych klientach (np. bazy internetowe, social media, własne obserwacje, polecenia, imprezy targowe);
  • metod nawiązywania pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem (wizyta handlowa, cold calling / zimne telefony, cold mailing / zimne maile, praca na targach i wystawach);
  • właściwej organizacji działań handlowców na tym etapie (jakie ilości działań podejmować, z jaką częstotliwością, w jakim kanale, jak mierzyć prospecting za pomocą KPI).

Od tego, czy handlowcy wykonują prawidłowo działania prospectingowe, zależy szybkość nawiązania relacji z właściwą liczbą potencjalnych klientów, a więc docelowo także liczba i wartość zamknięć sprzedaży.

Umiejętność prawidłowego wykonywania działań prospectingowych jest jak stawianie pierwszego kroku na drodze do celu. To ważne, by był on pewny i stabilny.

Szkolenia sprzedażowe „Prospecting w sprzedaży”

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni w zależności od tematu szkolenia

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Umiejętność doboru i korzystania ze źródeł danych o potencjalnych klientach.
  • Umiejętność doboru kanału i metody pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami.
  • Umiejętność wykonania pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem.
  • Umiejętność oceny prowadzonych działań prospectingowych.

TRENERZY PROWADZĄCY: Iwona Reszkowska, Adrianna Olechno, Ewa Matczuk

METODY NOWOCZESNEGO PROSPECTINGU W SPRZEDAŻY

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

Jak podają raporty Gartnera, w procesach zakupowych klientów zachodzą „sejsmiczne zmiany”. 47% klientów w kanale B2B nie potrzebuje handlowców na 2/3 procesu zakupowego lub nie potrzebuje ich wcale dokonując zakupu online. Od handlowców wymaga to innych sposobów działania w dotarciu do potencjalnych klientów i nowych sposób nawiązywania kontaktów z nimi.

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Co to jest prospecting.
  • Co handlowcy muszą wiedzieć o ścieżce zakupowej klienta.
  • Jak zmiany zachowań zakupowych klientów wpływają na działania handlowców.
  • Jakie są nowe źródła informacji o potencjalnych klientach.
  • Co to jest „persona zakupowa” i dlaczego jest ważna.
  • Metody prospectingu.
  • Nowe kanały kontaktu z klientami w różnych branżach.
  • Lead – czyli, kiedy to klient dociera do handlowca.
  • Pierwszy kontakt z klientami – co dzisiaj jest szczególnie ważne.

Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie konieczności zastosowania nowych sposobów dotarcia do klientów.
  • Zdobycie wiedzy o nowych źródłach danych na temat potencjalnych klientów.
  • Umiejętność wyboru źródeł danych o potencjalnych klientach.
  • Umiejętność dobru kanału kontaktu z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży.
  • Poznanie metod nawiązywania kontaktów z klientami w nowych kanałach prospectingowych.
  • Umiejętność mierzenia skuteczności metod prospectingowych.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska

IWONA RESZKOWSKA

 

 

Skontaktuj się

 

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia, było interesujące i dynamiczne. Zrozumiałe dla przeciętnego zjadacza chleba, bez górnolotnych, niezrozumiałych terminów”.

,,Szkolenie jest bardzo interesujące, prowadzone na wysokim poziomie”.

,,Trenerka bardzo ciekawie prowadziła szkolenie, wspomagając się dużą wiedzą i doświadczeniem”.

Skontaktuj się

COLD CALLING TECHNIKI. TELEFONICZNE NAWIĄZANIE KONTAKTU Z KLIENTEM

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

„Dzwonią więc „zająć pięć minutek czasu, aby zaprezentować ofertę”. Brak umiejętności prowadzenia rozmów przez handlowców powoduje, że wielu potencjalnych klientów odkłada słuchawkę prawie po wypowiedzianych przez nich słowach „dzień dobry”.”

Źródło: LinkedIn „Cold calling – dlaczego ciągle piekielnie skuteczny”, Iwona Reszkowska

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Czym jest i jaki jest cel „cold callingu”.
  • Jak przygotować bazę do działań cold callingowych.
  • Rozmowy z recepcją – jak być skutecznym.
  • Jak zwiększać liczbę połączeń z osobami decyzyjnymi.
  • Jak wykorzystać inne kanały prospectingu, by skutecznie dzwonić na zimno.
  • Cold calling techniki.
  • Prezentacja produktu przez telefon.
  • Jak mierzyć skuteczność działań cold callingowych.

Korzyści dla uczestników:

  • Poprawa skuteczności nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
  • Zwiększenie ilości nawiązanych kontaktów z osobami decyzyjnymi.
  • Umiejętność prowadzenia pierwszych rozmów telefonicznych z potencjalnym klientem.
  • Poznanie sposobów telefonicznego docierania do potrzeb klientów.
  • Umiejętność poprowadzenia telefonicznej prezentacji produktu.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno

IWONA RESZKOWSKA

Adrianna Olechno

 

 

Skontaktuj się

 

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Super wiedza i przygotowanie trenera”.

,,Wszystko było bardzo interesujące i przydatne. Na pewno wykorzystam do codziennej pracy”.

,,Konkretne, praktyczne, przydatne w sprzedaży. Dobra interakcja z Trenerką”.

Skontaktuj się

SOCIAL SELLING NA LINKEDIN – JAKO NARZĘDZIE PROSPECTINGU

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

LinkedIn to sieć profesjonalistów. Tylko w Polsce zarejestrowanych jest 2,7 mln osób. Na całym świecie jest to już społeczność ponad 630 mln użytkowników z 200 krajów. Większość z nich to osoby w wieku od 25 do 34 lat, mające wyższe wykształcenie i zajmujące stanowiska managerskie. Tylko jeden nowy kontakt przekłada się na 400 połączeń zawodowych.

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Co to jest LinkedIn.
  • Jak zbudować skuteczny profil na LinkedIn.
  • Jak budować wspierającą sprzedaż sieć kontaktów.
  • Metody wyszukiwania osób decyzyjnych.
  • Sales Navigator – narzędzie tworzenia bazy danych.
  • Łączenie działań na LinkedIn z cold callingiem.
  • Social selling – podstawowe informacje.

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność przygotowania profesjonalnego profilu LinkedIn.
  • Umiejętność wykorzystania LinkedIn jako narzędzia wsparcia sprzedaży.
  • Poznanie sposobu wykorzystania LinkedIn jako narzędzia prospectingu.
  • Poprawa skuteczności docierania do osób decyzyjnych w procesie sprzedaży.
  • Przyspieszenie efektów działań cold callingowych.

Trener prowadzący:

Ewa Matczuk

Ewa Matczuk

 

 

Skontaktuj się

 

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Dziękuję bardzo za wiedzę, którą Pani nam przekazała podczas szkolenia z LinkedIn. Będę stosować ją w swojej działalności dla osiągnięcia skutecznych wyników mojej pracy jako handlowca”.

,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy”.

,,Raz jeszcze dziękuję za ciekawe szkolenie”.

Skontaktuj się

COLD MAILING – JAKO METODA DOTARCIA DO KLIENTÓW

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

Cold mailing (zimne wiadomości) to metoda docierania do osób mogących być naszymi potencjalnymi klientami za pomocą wiadomości mailowych. Choć bywa mylony z e-mail marketingiem, nie jest nim. Jest działaniem wspierającym pierwsze kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami, gdy sprzedający i kupujący jeszcze się nie znają. Głównym celem wysyłania wiadomości typu cold mail jest nawiązanie kontaktu docelowo umożliwiającego sprzedaż.

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Cold mailing – czym jest i kiedy go wykorzystać.
  • Jak budować bazę adresów do cold mailingu.
  • Wysyłanie wiadomości cold e-mail a RODO.
  • Jak pisać wiadomości do klientów.
  • Częstotliwość działań cold mailingowych.
  • Jak łączyć cold mailing z innymi metodami prospectingu.

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność wykorzystywania zimnych maili jako metody dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność samodzielnego tworzenia wiadomości cold e-mail zgodnie z RODO.
  • Poznanie sposobów na poprawę skuteczności cold mailingu.
  • Umiejętność łączenia cold mailingu z innymi metodami prospectingu.

Trener prowadzący:

Ewa Matczuk

Ewa Matczuk

 

 

Skontaktuj się

 

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Prowadzenie szkolenia było bardzo przejrzyste i dobrze wytłumaczone”.

,,Praktyczne i przydatne w sprzedaży”.

,,Wszystko fajne! Super przygotowane”.

Skontaktuj się

TECHNIKI SPRZEDAŻY KONSULTACYJNEJ – ROZMOWA HANDLOWA

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

Wielu handlowców zastanawia się nad tym, co powiedzieć klientowi podczas rozmowy sprzedażowej. Zaangażowani handlowcy, chcąc sprzedać usługę lub produkt, z przyjemnością przedstawią klientowi jego cechy z dokładnością do najdrobniejszych szczegółów.
Tylko, czy klient chce to usłyszeć?
Wizyta sprzedażowa – mówić, rozmawiać, a może słuchać?

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej.
  • Etapy rozmowy handlowej.
  • Techniki komunikacji podczas rozmowy z klientem.
  • Sondowanie potrzeb – od ogółu do szczegółu.
  • Techniki prezentacji produktu – krótko i językiem korzyści.
  • Sygnały gotowości do zakupu.
  • Zamknięcie sprzedażowe – maksymalizacje efektów.
  • Podstawowe techniki finalizacji sprzedaży.
  • Długotrwała współpraca z klientami.

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad nowoczesnej sprzedaży – sprzedaży konsultacyjnej.
  • Poznanie etapów rozmowy handlowej.
  • Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście sprzedawanych produktów z zapewnieniem doskonałych relacji z klientami.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

Iwona Reszkowska

Adrianna OlechnoPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Przygotowane praktyczne ćwiczenia, które pozwoliły na wspólną dyskusję i rozwiązanie problemów, które mogą się pojawić”.

,,Nowe techniki sprzedaży, dużo ciekawostek i newsów w temacie”.

,,Bardzo dziękuję za bardzo ciekawe szkolenie!”

Skontaktuj się

PRZYGOTOWANIE DO WIZYTY HANDLOWEJ

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

„Sukces w każdej dziedzinie życia polega na robieniu właściwych rzeczy we właściwy sposób.
Nie będziesz wiedział jak działać skutecznie, bez odpowiedniego przygotowania. Nie będziesz wiedział czy działałeś skutecznie bez analizy efektów”.

Wallace Wattles

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Przedstawiciel handlowy/sprzedawca – co należy do jego obowiązków?
  • Od czego zależy sukces w pracy handlowca?
  • Jak zarządzać własnym terenem sprzedażowym?
  • CRM – zarządzanie bazą klientów.
  • Targetowanie – metoda doboru klientów.
  • Przygotowanie przed wizytą sprzedażową.
  • Analiza wyników sprzedażowych.
  • Postawa i wartości skutecznego handlowca.

Korzyści dla uczestników

  • Wybudowanie w sobie odpowiedniej postawy wobec firmy, produktów.
  • Wykształcenie nastawienia na wytrwałą i efektywną pracę.
  • Poznanie technik zarządzania własnym terenem sprzedażowym.
  • Umocnienie odpowiedniej postawy wobec klientów.
  • Zapoznanie się z podstawowymi etapami wizyty handlowej.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Patrycja Malicka

Iwona Reszkowska

Patrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Podążanie za rytmem, potrzebami grupy. Bardzo wysoki poziom prowadzącego -> idealne warunki do nauki”.

,,Mogłabym słuchać bez końca”.

,,Bardzo profesjonalnie poprowadzone szkolenie, miła i sympatyczna oraz kontaktowa osoba”.

Skontaktuj się

TECHNIKI FINALIZACJI SPRZEDAŻY

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

Doświadczeni sprzedawcy wiedzą jak duże znaczenie w procesie sprzedaży ma nawiązanie relacji z klientem.
Gdy jednak dochodzi do rozmowy o finalizacji sprzedaży, najbardziej doświadczonym sprzedawcom często brakuje odwagi, aby osiągnąć maksimum (wartości, ilości) sprzedaży już tutaj, już teraz.
Choć trudno im się do tego przyznać, boją się tej najważniejszej części rozmowy handlowej.

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Metody przełamywania oporu przed skutecznym zamykaniem wizyt handlowych.
  • Co zwiększa skuteczność zamknięcia sprzedażowego?
  • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu.
  • Filary zamknięcia sprzedażowego.
  • Podstawowe zasady negocjacji.
  • Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży.
  • Rozwiązywanie obiekcji klientów.

Korzyści dla uczestników:

  • Zwiększenie skuteczności finalizacji rozmów handlowych.
  • Umiejętność rozpoznawania sygnałów gotowości do zakupu.
  • Umiejętność praktycznego stosowania technik finalizacji transakcji.
  • Umiejętność postępowania w przypadku pojawiających się podczas zamknięcia sprzedażowego obiekcji.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

Iwona Reszkowska

Adrianna OlechnoPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Szkolenie oceniam wysoko, praktyczny materiał, przedstawiony jasno, zrozumiale”.

,,Wszystko było bardzo interesujące i przydatne. Na pewno wykorzystam do codziennej pracy”.

,,Było super!”.

Skontaktuj się

TRUDNY KLIENT

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb

 

Reklamacja lub obiekcja klienta. Na co reagujesz w pierwszej kolejności: na sprawę czy na emocje?
Wielu sprzedawców traktuje obiekcje jak problem, odmowę czy niechęć klienta. Dziś wiemy, że są sygnałem ze strony klienta, który w rzeczywistości może oznaczać zainteresowanie.
Trudna sytuacja – obiekcja, reklamacja czy zastrzeżenie – jak reagować właściwie?

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Przyczyny powstawania trudnych sytuacji.
  • Rodzaje trudnych sytuacji: obiekcje, reklamacje, zastrzeżenia.
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie w rozmowie z klientem.
  • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klientów podczas procesu sprzedaży?
  • Obiekcje – dlaczego się pojawiają?
  • Obiekcje na wszystkich etapach wizyty handlowej.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Reklamacje – jak postąpić, by nie stracić klienta.

Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie przyczyn powstawania i charakteru tzw. „trudnych sytuacji”.
  • Umiejętność dostosowania sposobu postępowania w zależności od rodzaju sytuacji.
  • Poznanie technik – kroków reagowania na obiekcje i reklamacje.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik rozwiązywania obiekcji.
  • Wykształcenie właściwego nastawienia do trudnych rozmów z klientami, usunięcie strachu przed nimi.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

Iwona Reszkowska

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Szkolenie bardzo pomocne w pracy codziennej, ale wydaje mi się, że w życiu też”.

,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy”.

,,Bardzo ciekawe szkolenie, dużo się nauczyłam”.

Skontaktuj się

SZTUKA NEGOCJACJI

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

“Poczucie konieczności nigdy nie sprzyja negocjacjom”.

Benjamin Franklin

Pamiętasz ostatni kontrakt, warunki handlowe, stanowisko, o których rozmawiałeś ze swoimi partnerami w biznesie? Wychodząc ze spotkania wiedziałeś, że te warunki, to nie wszystko, co można było uzgodnić? Wielu ludzi daje z siebie dużo, o wiele za mało oczekując w zamian.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Przygotowanie do negocjacji: czas, miejsce, batna, mlatna.
  • Cechy skutecznego negocjatora.
  • Komunikacja w negocjacjach.
  • Proces, struktura, etapy negocjacji.
  • Co należy negocjować?
  • Style i techniki negocjacji.
  • Kontr techniki negocjacyjne.
  • Podstawowe błędy w trakcie negocjacji.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność właściwego przygotowania do procesu negocjacji.
  • Wykształcenie postaw komunikacyjnych właściwych dla osiągania sukcesu w procesie negocjacji.
  • Umiejętność wyznaczania celów negocjacji : MLATNA, BATNA, cel maximum, cel minimum.
  • Poznanie i umiejętność stosowania zasad udzielania ustępstw podczas rozmów negocjacyjnych.
  • Umiejętność dobierania „kart negocjacyjnych” oraz wykorzystywania ich dla utrzymania głównego celu negocjowanej umowy / kontraktu.
  • Poznanie i przyswojenie psychologicznych aspektów procesu negocjacji.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania zakupowych i sprzedażowych technik negocjacji.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska

Iwona Reszkowska

 

 

Skontaktuj się

 

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Temat szkolenia, który bardzo pomoże w zwiększeniu sprzedaży towaru”.

,,Najbardziej interesujące były zagadnienia związane z przygotowaniem się do negocjacji, sam proces, techniki, pomoże to zwiększyć moją świadomość co robić, żeby poprawić wyniki sprzedażowe u klientów”.

,,Mnogość technik negocjacyjnych”.

Skontaktuj się

SPRZEDAŻ NA RYNKU KONKURENCJI

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

Znasz taką sytuację:
Dzwonisz, albo spotykasz się z klientem, aby zainteresować go ofertą produktów/usług, które sprzedajesz.
Słyszysz od niego: “… ale my korzystamy już i jesteśmy bardzo zadowoleni z …”.
Oprócz takiego stwierdzenia klient prezentuje Ci wszystkie walory oferty Twojej konkurencji, zupełnie tak, jak gdyby w tej firmie pracował.
Jak nawiązywać skuteczne kontakty handlowe z “klientami konkurencji”.

Zawartość tematyczna szkolenia:

  • Co muszę wiedzieć o klientach związanych z konkurencją?
  • Jakie informacje są dla mnie kluczowe i jak je zbierać?
  • Techniki dotarcia do osób decyzyjnych.
  • Rozmowa handlowa z “klientem konkurencji”.
  • Metody argumentacji za promowanym produktem/usługą.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Techniki finalizacji sprzedaży.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie umiejętności analizowania i wykorzystywania informacji o rynku, produktach, ofercie konkurencji.
  • Umiejętność dobierania klientów do współpracy.
  • Umiejętność doboru technik dotarcia do klientów i sposobów nawiązywania relacji na konkurencyjnym rynku.
  • Umiejętność dotarcia do luk w potrzebach klientów korzystających już z podobnych usług czy produktów oferowanych przez konkurencję.
  • Umiejętność zastosowania technik rozwiązywania obiekcji pojawiających się podczas rozmów handlowych, właśnie z klientami lojalnymi wobec konkurencyjnych firm.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

Iwona Reszkowska

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Bardzo ciekawie prowadzone, wyczerpujące wiadomości”.

,,Super wiedza i przygotowanie trenera”.

,,Całe szkolenie było bardzo interesujące”.

Skontaktuj się

TECHNIKI UTRZYMYWANIA KLIENTÓW

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

“Żyjemy w czasach, gdy rynki zmieniają się tak dynamicznie jak nigdy dotąd. Dlatego właśnie miarą skutecznego biznesu, miarą skuteczności sprzedawców jest tak naprawdę to, jak długo klienci pozostają przy produktach/usługach jednej firmy”.

Jack Welch

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Czym jest sprzedaż długookresowa?
  • Taktyka “złotego strzału”, a taktyka “stabilnego wzrostu”?
  • Czynniki kształtujące u klientów poziom zaufania.
  • Techniki i działania kreowania lojalności klientów.
  • Działania utrzymujące kontakty “posprzedażowe”.
  • Powody dla których to się opłaca.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat tego, kiedy rzeczywiście zaczyna się proces utrzymywania klientów.
  • Poznanie procesu tworzenia postawy lojalnościowej u klientów.
  • Umiejętność identyfikacji przyczyn będących powodem odejść klientów.
  • Zdobycie wiedzy na temat metod utrzymywania długoterminowych relacji z klientami.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania technik i narzędzi utrzymywania klientów: CRM, program lojalnościowy, narzędzi social – communication i innych.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

Iwona Reszkowska

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Całe szkolenie było bardzo interesujące”.

,,Bardzo dobra forma szkolenia – optymalna ilość ćwiczeń i treści prezentowanej”.

,,Było miło, interesująco i bardzo, bardzo ciekawie”.

Skontaktuj się

PREZENTACJA HANDLOWA

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

Wyobraź sobie salę pełną ludzi, którzy czekają na Twoje wystąpienie…
A może tym razem to tylko koledzy z zespołu lub małe grono klientów…
„Powiedz o czym będziesz mówił.
Powiedz to.
Powiedz o czym mówiłeś.”

Tematyczna zawartość szkolenia

  • Przygotowanie do prezentacji: miejsce, czas, uczestnicy.
  • Dobór narzędzi do prezentacji.
  • Mowa ciała i ruch podczas wystąpienia publicznego.
  • Dynamika wystąpienia publicznego.
  • Techniki komunikacji werbalnej: ton głosu i magia słowa.
  • Etapy wystąpienia.
  • Trudny uczestnik – sposoby reagowania.
  • Zamknięcie sprzedażowe prezentacji – czy to możliwe?
  • Działania marketingowe utrzymujące relacje po prezentacji.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności samodzielnego przygotowania prezentacji.
  • Ukształtowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych potrzebnych podczas wystąpień publicznych.
  • Zdobycie umiejętności właściwego poprowadzenia wystąpienia.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystania prezentacji jako narzędzia sprzedażowego.
  • Poznanie metod reagowania na zaczepki tzw. „trudnych uczestników”.
  • Dzięki części praktycznej – możliwość wykonania pierwszych własnych prezentacji w gronie pozostałych uczestników.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Bardzo profesjonalne i bardzo dobrze przygotowane”.

,,Temat, szyk prezentacji ze względu na zawartość, bardzo pozytywnie”.

,,Całość szkolenia perfekcyjna. Osobiście przydatne: początek oraz zakończenie prezentacji. Zwrócenie uwagi na mowę ciała”.

Skontaktuj się

PROFESJONALNY EKSPEDIENT

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

Klient, który przychodzi do sklepu, nie zawsze dobrze wie czego szuka. Duże znaczenie dla niego ma sposób prezentacji produktów w sklepie. To, jak wiele kupi i co wybierze, zależy jednak w dużym stopniu od sprzedawcy.

Klient zawsze wraca tam, gdzie dobrze się czuje podejmując decyzje, na co wydaje swoje pieniądze.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Budowanie profesjonalnego wizerunku sprzedawcy i sklepu.
  • Komunikacja w kontaktach handlowych z klientami.
  • Nawiązywanie kontaktu z klientem.
  • Odkrywanie potrzeb klienta.
  • Prezentacja produktu.
  • Pytania i zastrzeżenia klientów.
  • Sposoby przyjmowania reklamacji.
  • Wykorzystanie materiałów marketingowych.

Korzyści dla uczestników

  • Wykształcenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w procesie profesjonalnej sprzedaży sklepowej.
  • Poznanie psychologicznych aspektów podejmowania decyzji zakupowych.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik prezentacji i sprzedaży produktów w sklepie.
  • Zdobycie umiejętności reagowania i rozmowy z klientami w tzw. „sytuacjach trudnych”.
  • Wykształcenie umiejętności profesjonalnej reakcji i sposobu postępowania w przypadku zastrzeżeń i reklamacji produktów.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Całe szkolenie było prowadzone bardzo ciekawie i dużo z niego się nauczyłam o postępowaniu z klientem jak i ze sobą”.

,,Szkolenie bardzo pomocne w pracy w handlu”.

,,Sposób przedstawienia bardzo ciekawy, ciekawy sposób mówienia, łatwo wpadający w ucho”.

Skontaktuj się

MERCHANDISING

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb

 

Jak często wchodzimy kupić konkretny produkt, ale bogactwo oferty doprowadza do tego, że przebieramy, szukamy innego smaku czy zapachu. Rozglądamy się za „dwa w cenie jednego”, a w końcu i tak kupujemy towar, który jest najlepiej wyeksponowany, po który najwygodniej sięgnąć.
Według najnowszych badań 70% decyzji zakupowych konsumenci podejmują w miejscu sprzedaży (Point of Purchase International). Te liczby świadczą wyraźnie jak ważna jest rola merchandisingu we współczesnym handlu.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Merchandising a merchandising w Polsce.
  • Cele merchandisingu.
  • Ogólne zasady merchandisingu.
  • Psychologia zachowań konsumenta – reguły rządzące kupującymi.
  • Planowanie efektywnej strategii merchandisingowej.
  • Visual merchandising w praktyce.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy o podstawowych zasadach i regułach merchandising’u.
  • Umiejętność prawidłowego wykonania ekspozycji sklepu i półki z towarem.
  • Umiejętność urządzania promocji w taki sposób, aby skutecznie zwiększać sprzedaż.
  • Wiedza o tym, jak rozmawiać z dostawcami i przedstawicielami handlowymi negocjującymi dostawy.
  • Praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze, a nie koniecznie najtaniej.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Przedstawienie standardów w przejrzysty i zrozumiały sposób. Bardzo dobrze wytłumaczone”.

,,Fachowo i rzeczowo przekazana wiedza. Bardzo duże doświadczenie Iwonki”.

,,Cudownie, chcę więcej, dużo się uczę. Bardzo dziękuję”.

Skontaktuj się

TELEFONICZNA ROZMOWA HANDLOWA

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe

 

„Co mam powiedzieć – jak zacząć?”
„A co, jeśli ktoś po drugiej stronie będzie niemiły?”
Podnosisz słuchawkę i głos więźnie Ci w gardle…
Rozmowa telefoniczna, to dzisiaj jedno z podstawowych narzędzi dotarcia do potencjalnych klientów.
Pomimo tego, wciąż budzi w pracownikach wiele obaw.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Jak dotrzeć do klienta wykorzystując rozmowę telefoniczną?
  • Zanim wykręcisz numer – przygotowanie do rozmowy.
  • Zasady komunikacji werbalnej: co i jak mówić?
  • Cel – po co naprawdę dzwonisz?
  • Etapy rozmowy z klientem.
  • Prezentacja produktu/usługi przez telefon.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Gdy klient zadzwoni do Ciebie – reklamacje przez telefon.

Korzyści dla uczestników

  • Znajomość etapów prawidłowej telefonicznej rozmowy handlowej.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych przez telefon.
  • Umiejętność skutecznego stosowania werbalnych technik sprzedażowych podczas telefonicznej rozmowy handlowej.
  • Poprawa skuteczności umawiania spotkań handlowych.
  • Umiejętność reagowania na obiekcje i zastrzeżenia klientów.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Szkolenie bardzo pomocne w obecnej dobie kontaktów z klientami”.

,,Kroki rozmowy handlowej, uświadomiłam sobie nad czym powinnam jeszcze popracować”.

,,Perfekcja na każdym kroku”.

Skontaktuj się

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

DLA KOGO: handlowcy, przedstawiciele handlowi, managerowie zespołów sprzedaży

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy

 

Opóźnienia w płatnościach klientów nie pozostają bez wpływu na sytuację ekonomiczną firm. Odzyskanie niespłaconych należności na drodze polubownej jest sztuką, którą trzeba ciągle doskonalić.
„…właśnie wysłałem przelew…”  – który nigdy nie dochodzi…
„…sam Pan wie, jaka jest bieda. Nic się nie sprzedaje. Klientów jak na lekarstwo, ledwo wiążę koniec z końcem. Jak będę miał, to zapłacę. Ale kiedy? Nie wiem…”  – jakże często słyszane od niesolidnych płatników.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Co mi wolno? – podstawowe aspekty prawne windykacji polubownej.
  • Jakie moje działania zachęcają do opóźnień w płatnościach?
  • Struktura telefonicznej i/lub osobistej rozmowy windykacyjnej.
  • Przyczyny powstawania zadłużeń.
  • Typologia klientów – dłużników.
  • Wymówki klientów – techniki reagowania.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie ilości skutecznych rozmów windykacyjnych z klientami.
  • Umiejętność rozpoznawania i reagowania na popularne wymówki dłużników.
  • Znajomość podstawowych zasad prawnych legalnej windykacji polubownej.
  • Wykształcenie asertywnej postawy wobec nierzetelnych płatników.
  • Umiejętność reagowania na obiekcje i zastrzeżenia klientów.

*Zawartość szkolenia może obejmować temat windykacji telefonicznej i/lub osobistej w zależności od potrzeby uczestników.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Pełen profesjonalizm, bardzo miła atmosfera”.

,,Bardzo ciekawe prowadzenie”.

,,Zaangażowanie trenera w podawaniu przykładów z naszej branży”.

Skontaktuj się