RCbusiness » Szkolenia » Szkolenia zamknięte » Komunikacja i rozwój osobisty

Szkolenia z rozwoju osobistego

Podnieś kompetencje osobiste Twojego zespołu i usprawnij współpracę

Komunikacja w przedsiębiorstwie
Profesjonalna prezentacja
Autoprezentacja
Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie czasem
Zarządzanie stresem
Asertywność

KOMUNIKACJA W PRZEDSIĘBIORSTWIE

DLA KOGO: pracownicy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„Wydawało mi się, że treść mojego maila była wystarczająco jasna. Czy to tak trudno odpowiedzieć od razu…”
„Tym w marketingu, to się wydaje, że my do klientów jedziemy na kawę. Na kawę, to ja nie muszę jechać 100 km, naprawdę nie mam czasu na odpisywanie na te ich maile. Nic nie mają do roboty, tylko wymyślanie tabelek…”.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Jak się ze sobą porozumiewać, by być rozumianym zgodnie z własną intencją?
  • Różne działy, różne cele – czyli bariery w komunikacji wewnątrz firmy.
  • Zniekształcenia w komunikacji utrudniające współpracę.
  • Jak napisać zrozumiałego e-maila?
  • Techniki sprawdzania komunikatów.
  • Bezkonfliktowe przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Jak rozmawiać, gdy jednak powstanie konflikt?

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej i zdobycie umiejętności ich stosowania.
  • Zdobycie umiejętności prawidłowego nawiązywania relacji z innymi pracownikami.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
  • Poznanie technik werbalnych, ułatwiających komunikację podczas pracy (techniki udzielania informacji zwrotnej, przekazywania informacji o zadaniu: „action plan” i parafraza – czyli sprawdzanie zrozumienia wypowiedzi).
  • Poznanie roli własnego nastawienia i postawy wobec innych dla komunikacji interpersonalnej i budowy właściwych relacji z ludźmi.
  • Wzrost samoświadomości i odpowiedzialności za budowanie relacji z innymi pracownikami, a przez to budowanie właściwej atmosfery pracy.
  • Wzajemne poznanie, integracja i nawiązanie lepszych relacji z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Małgorzata Połok          Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOMAŁGORZATA POŁOKPatrycja Malicka

Skontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Świetna prowadząca – rzeczowo, zrozumiale i zachęcająco do uwagi”.

,,Na pewno sposoby komunikacji wykorzystam w pracy i w domu”.

,,Całe szkolenie było bardzo interesujące”.

Skontaktuj się

PROFESJONALNA PREZENTACJA

DLA KOGO: handlowcy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

Wyobraź sobie salę pełną ludzi, którzy czekają na Twoje wystąpienie…
A może tym razem, to tylko koledzy z zespołu lub małe grono klientów…
„Powiedz o czym będziesz mówił.
Powiedz to.
Powiedz o czym mówiłeś”.

Tematyczna zawartość szkolenia

  • Przygotowanie do prezentacji: miejsce, czas, uczestnicy.
  • Dobór narzędzi do prezentacji.
  • Mowa ciała i ruch podczas wystąpienia publicznego.
  • Dynamika wystąpienia publicznego.
  • Techniki komunikacji werbalnej: ton głosu i magia słowa.
  • Etapy wystąpienia.
  • Trudny uczestnik – sposoby reagowania.
  • Zamknięcie sprzedażowe prezentacji – czy to możliwe?
  • Działania marketingowe utrzymujące relacje po prezentacji.

Korzyści dla uczestników

  • Ugruntowanie wiedzy na temat zasad komunikacji interpersonalnej i zdobycie umiejętności ich stosowania.
  • Zdobycie umiejętności nawiązywania relacji z publicznością.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
  • Poznanie technik werbalnych, ułatwiających wypowiedzi podczas dyskusji, debat i przemówień.
  • Zdobycie umiejętności budowania własnego wizerunku poprzez stosowanie skutecznych technik komunikacji.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik radzenia sobie z tzw. „trudną”, sceptyczną publicznością.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik radzenia sobie z tzw. „trudnym”, sceptycznym rozmówcą.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno          Patrycja Malicka  

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja Malicka Skontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Sposób prowadzenia treningu przejrzysty i zrozumiały”.

,,Perfekcja na każdym kroku”.

,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy”.

Skontaktuj się

AUTOPREZENTACJA

DLA KOGO: handlowcy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

AUTOPREZENTACJA – w psychologii, to sposób, w jaki każdy człowiek poprzez swoje wypowiedzi, zachowania i sygnały niewerbalne komunikuje na zewnątrz kim jest, albo za kogo chciałby być uważany.
AUTOPREZENTACJA – własny opis, prezentacja; przedstawienie siebie innym.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej, w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Jak wygląd zewnętrzny buduje postrzeganie naszej osoby w oczach innych ludzi?
  • Podstawowe typy/charakterystyki wizerunkowe.
  • Rola wizerunku w komunikacji biznesowej.
  • Elementy struktury wizerunku.
  • Zasady dress code i savoir vivre w biznesie.

Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie roli komunikacji werbalnej i niewerbalnej w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Poznanie podstawowych zasad tworzenia prezentacji pod kątem wystąpień publicznych.
  • Poznanie metod radzenia sobie ze stresem i tremą podczas wystąpień publicznych.
  • Zapoznanie się z zasadami dress codu i savoir vivre w biznesie.
  • Umocnienie swojego biznesowego wizerunku.

Trener prowadzący:

  Adrianna Olechno           

Adrianna Olechno

 

 

Skontaktuj się

 

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Świetna prowadząca – rzeczowo, zrozumiale i zachęcająco do uwagi”.

,,Pani prowadząca to przemiła osoba, która potrafi przekazać wiedzę w ciekawy sposób”.

,,Mogłabym słuchać bez końca :)”.

Skontaktuj się

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI

DLA KOGO: handlowcy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„Work smart, not hard” – Pracuj mądrze, a nie ciężko.
Mało jest dzisiaj zawodów, czy stanowisk, na których ilość zadań, spraw do załatwienia jest stała i przewidywalna. Wielu spośród nas ma wrażenie, że jednocześnie pracując coraz ciężej, coraz więcej ma wciąż do zrobienia.
A może wystarczy zacząć robić właściwe rzeczy, we właściwej kolejności i we właściwy sposób?

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Efektywność – co to znaczy w praktyce?
  • Podstawowe zasady zarządzania zadaniami.
  • Analiza obowiązków – czyli co rzeczywiście powinienem robić?
  • Etapy zarządzania zadaniami.
  • Narzędzia zarządzania zadaniami.
  • Od zasady plasterków salami po regułę ABCDE.
  • Jak wyjść poza swoją strefę komfortu?
  • Jak pracować nad utrzymaniem pozytywnych efektów?

Korzyści dla uczestników

  • Rozpoznanie poziomu własnej efektywności wykonywania zadań.
  • Umiejętność praktycznego wykorzystania zasad planowania zadań:
    • metoda SMART;
    • metoda 20/80 Vilfredo Pareto.
  • Umiejętność właściwego łączenia celów z zadaniami pozwalającymi na ich realizację.
  • Macierzowe analizowanie zadań i celów.
  • Znajomość Paradygmatu „ANALIZA – WYBÓR – DZIAŁANIE” – autorska metoda zarządzania zadaniami RCbusiness.
  • Identyfikacja psychologicznych pułapek na drodze do wyrabiania właściwych nawyków kształtowania własnej efektywności.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno          Patrycja Malicka    

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Prosty i treściwy sposób przedstawiania zagadnień, bardzo wyczerpujący, interesujące ćwiczenia, ciekawy temat na czasie”.

,,Świetne ćwiczenia. Pozytywna energia wykładowcy”.

,,Bardzo fajne szkolenie, dużo się dowiedziałam, super prowadzone.”.

Skontaktuj się

ZARZĄDZANIE CZASEM

DLA KOGO: handlowcy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„W pewien sposób czas przypomina pieniądze. Można go stracić lub zainwestować.
Jeśli tracisz czas lub pieniądze znikają na zawsze. Nigdy ich nie odzyskasz.
Jeśli jednak mądrze inwestujesz czas i pieniądze, osiągniesz w przyszłości większe zyski”.

Brian Tracy

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Ile czasu mamy naprawdę?
  • Siła wewnętrznej motywacji.
  • Dwa słowa o porządku.
  • Planowanie: główne narzędzia zarządzania czasem.
  • Od zasady wypierania do zasady wymuszonej efektywności.
  • Pułapki: odwlekanie, perfekcjonizm, pracoholizm.
  • Jak pracować nad utrzymaniem pozytywnych efektów?

Korzyści dla uczestników

  • Analiza własnej ścieżki czasu.
  • Identyfikacja indywidualnych czynności pochłaniających czas – tzw. „czaso-pożeracze”.
  • Poznanie zasad świadomego wykorzystywania posiadanego czasu.
  • Identyfikacja psychologicznych barier zarządzania czasem: odwlekanie, perfekcjonizm, pracoholizm.
  • Ćwiczenie „uważności” i „świadomości” czasu jako metody zwiększenia efektywności w życiu zawodowym i osobistym.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno          Patrycja Malicka         

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOPatrycja MalickaSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Super tematyka szkolenia, zagadnienia które dziś były poruszane będę stosował w praktyce. Super osoba prowadząca”.

,,Wszystko na bardzo wysokim poziomie. Pełen profesjonalizm”.

,,Bardzo interesujące szkolenie, angażujące i dobrze merytorycznie przygotowane”.

Skontaktuj się

ZARZĄDZANIE STRESEM

DLA KOGO: handlowcy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

„Chroniczny ból głowy, szczególnie mocny w niedzielę wieczorem.
Coraz częściej nieprzespane noce i walka ze spiętym karkiem…
Wczoraj podczas spotkania w biurze nie byłem(am) pewny(a), czy wypowiem słowo. Myślałem(am) tylko, żeby był już koniec. Znajomi mi mówią, że krzyczę bez powodu. Nie jestem w stanie obejrzeć filmu, bo ciągle myślę…”.
Stres jest i będzie obecny w naszym życiu, z tym powinniśmy się pogodzić. Jego działanie, może nawet przynosić korzyści. Niestety, pędząca rzeczywistość sprawia, że coraz częściej poziom stresu jest tak wysoki, że jego skutki odbijają się bezpośrednio na naszym zdrowiu psychicznym i fizycznym.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Stres – czym jest, co go powoduje?
  • Co dla Ciebie stanowi przyczynę reakcji stresowej?
  • Działania prewencyjne – co mogę zrobić, aby zapobiegać stresowi?
  • Najskuteczniejsze metody redukcji szkodliwego napięcia.
  • Oddech – szybkie rozluźnienie.
  • Praca z ciałem – odzyskaj władzę nad emocjami.
  • Rola diety w walce ze stresem.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność rozpoznawania własnych reakcji stresowych.
  • Umiejętność rozróżniania dobrego i szkodliwego stresu.
  • Poznanie mechanizmu powstawania stresu.
  • Poznanie technik relaksacji.
  • Identyfikacja bodźców wywołujących napięcie.
  • Dobór skutecznych dla siebie technik natychmiastowej i długotrwałej relaksacji.
  • Umiejętność układania własnej antystresowej diety.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Małgorzata Połok      

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOMałgorzata PołokSkontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Całość szkolenia prowadzona bardzo profesjonalnie z elementami z życia wziętych”.

,,Bardzo ciekawy sposób prowadzenia szkolenia i duża wiedza trenera”.

,,Całe szkolenie było interesujące oraz jasno i czytelnie przekazane”.

Skontaktuj się

ASERTYWNOŚĆ

DLA KOGO: handlowcy, managerowie

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe

 

Człowiek, to istota społeczna. Każdy z nas nieustannie porozumiewa się z innymi: aby spytać o drogę, wyrazić niezadowolenie, powiedzieć komplement, odrzucić prośbę, czy też na nią przystać. Asertywność, to styl komunikacji, którym można posłużyć się w każdej sytuacji. Niestety większość z nas nie zachowuje się asertywnie tak często, jak to możliwe. Właśnie dlatego nasze relacje z innymi często są źródłem niezadowolenia i frustracji.
Asertywność nie jest strategią, która pozwala postawić na swoim. Podkreśla raczej to, że człowiek panuje nad swoim zachowaniem i to on decyduje o swoim postępowaniu.

Zawartość tematyczna szkolenia

  • Co to jest asertywność, czym jest asertywność?
  • Budowanie postawy asertywnej.
  • Granice asertywności.
  • Asertywna komunikacja.
  • Relacje międzyludzkie – asertywna wymiana opinii i uczuć.
  • Asertywność w kontaktach biznesowych i handlowych.

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie różnic pomiędzy asertywnością i uległością, oraz asertywnością i agresją.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji i prezentacji postaw wobec innych ludzi.
  • Umocnienie postawy asertywnej reakcji na emocjonalne zachowania innych ludzi.
  • Poznanie technik asertywnej odmowy.
  • Poznanie technik asertywnego przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Identyfikacja psychologicznych pułapek utraty asertywności.

Trener prowadzący:

Iwona Reszkowska            Adrianna Olechno           Małgorzata Połok          Patrycja Malicka

IWONA RESZKOWSKA

ADRIANNA OLECHNOMAŁGORZATA POŁOKPatrycja Malicka

Skontaktuj się

Uczestnicy o szkoleniu:

,,Najciekawsze i wprowadzające dużo doświadczenia były zadania, które pozwalały na poznanie się od środka i zastanowienie nad swoimi odczuciami”.

,,Całe szkolenie było interesujące oraz jasno i czytelnie przekazane”.

,,Szkolenie bardzo pomocne w pracy w handlu”.

Skontaktuj się

Zaufali nam