Szkolenia sprzedażowe

Zobacz tematy szkoleń

Prowadzone przez naszych trenerów szkolenia to tzw. SZKOLENIA ZAMKNIĘTE. Oznacza to, że przygotowujemy je na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa i tyko jego  pracownicy biorą w nim udział. Przygotowanie i poprowadzenie szkolenia zamkniętego oznacza przejście przez trzy etapy:

  • analizę potrzeb szkoleniowych,
  • przeprowadzenie warsztatu szkoleniowego,
  • follow up, czyli działania uzupełniające i utrwalające wiedzę i umiejętności.

Dzięki takiej formule szkoleń ich treść dopasowana jest ściśle do potrzeb uczestników, a ćwiczenia mogą być opracowane w oparciu o rzeczywistość, w której pracują.

Prospecting

Prospecting w sprzedaży – skuteczne metody pozyskiwania klientów. Działania prospectingowe i narzędzia prospectingu

Techniki sprzedaży – rozmowa handlowa

Skuteczna rozmowa handlowa – etapy, kroki, zasady, schematy i techniki prowadzenia rozmowy sprzedażowej z klientem

Finalizacja sprzedaży i negocjacje

Domknięcie sprzedaży, techniki zamykania rozmowy handlowej. Rodzaje negocjacji, style negocjacji, techniki negocjacji

Obsługa sprzedaży: BOK, recepcja

Standardy profesjonalnego biura obsługi klientów. Zasady profesjonalnej obsługi recepcji, profesjonalna rejestracja

Dział zakupów

Szkolenia zakupowców. Techniki negocjacji zakupowych, zarządzanie dostawcami. Zarządzanie zakupami i zaopatrzeniem