Zarządzanie - tematy szkoleń

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?

6. Zarządzanie konfliktem



Konflikt jest nieodzownym elementem życia każdej organizacji. Ludzie obawiają się nieporozumień, gdyż postrzegają je jedynie jako rodzaj walki, w której wynik może być tylko „wygrany – przegrany”.
W rzeczywistości sytuacja konfliktowa, to tylko skutek, który ujawnia zjawiska będące jego przyczyną.
Zauważenie przyczyn może być szansą na dalszy rozwój.


Program szkolenia

  • Konflikt – definicja sytuacji.
  • Strony i przebieg sytuacji konfliktowych.
  • Psychologiczne aspekty sytuacji konfliktowych.
  • Konflikt a style komunikacji interpersonalnej.
  • Przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Bariery w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Pozytywne aspekty sytuacji konfliktowych.


Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność rozpoznawania symptomów nadchodzących sytuacji konfliktowych.
  • Umiejętność rozpoznawania faz i stron sytuacji konfliktowych – wzrost umiejętności podejmowania działań zapobiegawczych oraz rozwiązujących spór (ja w konflikcie, inni w konflikcie).
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych – błędy w komunikacji jako częsta przyczyna powstawania sytuacji konfliktowych.
  • Poznanie strategii rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Wzrost umiejętności zarządzania sytuacjami konfliktowymi wśród pracowników.
  • Umiejętność stosowania działań zapobiegających nawracaniu sytuacji konfliktowych.


  DLA KOGO: managerowie.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Pokazanie problematyki konfliktu otworzyło mi oczy na szereg zachowań w moim zespole.”

  • ,,Rzeczowe i trafne podejście do problemu. Rozszerzenie spraw – wątpliwości przez trenera grupy w trakcie szkolenia.”

  • ,,Prowadząca ma świetny kontakt z grupą, co oddziałuje na atmosferę szkolenia.”

    Napisz do nas!

      Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania