Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722
Reklamacja lub obiekcja klienta. Na co reagujesz w pierwszej kolejności: na sprawę czy na emocje?
Wielu sprzedawców traktuje obiekcje jak problem, odmowę czy niechęć klienta. Dziś wiemy, że są sygnałem ze strony klienta, który w rzeczywistości może oznaczać zainteresowanie.
Trudna sytuacja – obiekcja, reklamacja czy zastrzeżenie – jak reagować właściwie?
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722
,,Szkolenie bardzo pomocne w pracy codziennej, ale wydaje mi się, że w życiu też.”
,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy.”
,,Bardzo ciekawe szkolenie, dużo się nauczyłam.”