Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

3. Trudny klient



Reklamacja lub obiekcja klienta. Na co reagujesz w pierwszej kolejności: na sprawę czy na emocje?
Wielu sprzedawców traktuje obiekcje jak problem, odmowę czy niechęć klienta. Dziś wiemy, że są sygnałem ze strony klienta, który w rzeczywistości może oznaczać zainteresowanie.
Trudna sytuacja – obiekcja, reklamacja czy zastrzeżenie – jak reagować właściwie?


Program szkolenia

  • Przyczyny powstawania trudnych sytuacji.
  • Rodzaje trudnych sytuacji: obiekcje, reklamacje, zastrzeżenia.
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie w rozmowie z klientem.
  • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klientów podczas procesu sprzedaży?
  • Obiekcje – dlaczego się pojawiają?
  • Obiekcje na wszystkich etapach wizyty handlowej.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Reklamacje – jak postąpić, by nie stracić klienta.


Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie przyczyn powstawania i charakteru tzw. „trudnych sytuacji”.
  • Umiejętność dostosowania sposobu postępowania w zależności od rodzaju sytuacji.
  • Poznanie technik – kroków reagowania na obiekcje i reklamacje.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik rozwiązywania obiekcji.
  • Wykształcenie właściwego nastawienia do trudnych rozmów z klientami, usunięcie strachu przed nimi.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Szkolenie bardzo pomocne w pracy codziennej, ale wydaje mi się, że w życiu też.”

  • ,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy.”

  • ,,Bardzo ciekawe szkolenie, dużo się nauczyłam.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania