Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

8. Telefoniczna rozmowa handlowa



„Co mam powiedzieć – jak zacząć?”
„A co, jeśli ktoś po drugiej stronie będzie niemiły?”
Podnosisz słuchawkę i głos więźnie Ci w gardle…
Rozmowa telefoniczna, to dzisiaj jedno z podstawowych narzędzi dotarcia do potencjalnych klientów.
Pomimo tego, wciąż budzi w pracownikach wiele obaw.


Program szkolenia

  • Jak dotrzeć do klienta wykorzystując rozmowę telefoniczną?
  • Zanim wykręcisz numer – przygotowanie do rozmowy.
  • Zasady komunikacji werbalnej: co i jak mówić?
  • Cel – po co naprawdę dzwonisz?
  • Etapy rozmowy z klientem.
  • Prezentacja produktu/usługi przez telefon.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Gdy klient zadzwoni do Ciebie – reklamacje przez telefon.


Korzyści dla uczestników

  • Znajomość etapów prawidłowej telefonicznej rozmowy handlowej.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych przez telefon.
  • Umiejętność skutecznego stosowania werbalnych technik sprzedażowych podczas telefonicznej rozmowy handlowej.
  • Poprawa skuteczności umawiania spotkań handlowych.
  • Umiejętność reagowania na obiekcje i zastrzeżenia klientów.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Szkolenie bardzo pomocne w obecnej dobie kontaktów z klientami.”

  • ,,Kroki rozmowy handlowej, uświadomiłam sobie nad czym powinnam jeszcze popracować.”

  • ,,Perfekcja na każdym kroku.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania