Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

5. Techniki utrzymywania klientów



“Żyjemy w czasach, gdy rynki zmieniają się tak dynamicznie jak nigdy dotąd. Dlatego właśnie miarą skutecznego biznesu, miarą skuteczności sprzedawców jest tak naprawdę to, jak długo klienci pozostają przy produktach/usługach jednej firmy”.

Jack Welch


Program szkolenia

  • Czym jest sprzedaż długookresowa?
  • Taktyka “złotego strzału”, a taktyka “stabilnego wzrostu”?
  • Czynniki kształtujące u klientów poziom zaufania.
  • Techniki i działania kreowania lojalności klientów.
  • Działania utrzymujące kontakty “posprzedażowe”.
  • Powody dla których to się opłaca.


Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat tego, kiedy rzeczywiście zaczyna się proces utrzymywania klientów.
  • Poznanie procesu tworzenia postawy lojalnościowej u klientów.
  • Umiejętność identyfikacji przyczyn będących powodem odejść klientów.
  • Zdobycie wiedzy na temat metod utrzymywania długoterminowych relacji z klientami.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania technik i narzędzi utrzymywania klientów: CRM, program lojalnościowy, narzędzi social – communication i innych.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Całe szkolenie było bardzo interesujące.”

  • ,,Bardzo dobra forma szkolenia – optymalna ilość ćwiczeń i treści prezentowanej.”

  • ,,Było miło, interesująco i bardzo, bardzo ciekawie.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania