Techniki sprzedaży – rozmowa handlowa - temat szkolenia:

Techniki sprzedaży konsultacyjnej – rozmowa handlowa

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

Techniki sprzedaży konsultacyjnej – rozmowa handlowa

Wielu handlowców zastanawia się nad tym, co powiedzieć klientowi podczas rozmowy sprzedażowej. Zaangażowani handlowcy, chcąc sprzedać usługę lub produkt, z przyjemnością przedstawią klientowi jego cechy z dokładnością do najdrobniejszych szczegółów. Tylko, czy klient chce to usłyszeć? Wizyta sprzedażowa – mówić, rozmawiać, a może słuchać?


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte/wewnętrzne (szkolenia dla grupy pracowników danej organizacji/przedsiębiorstwa - szkolenia ,,szyte na miarę").

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz ilości wykupionych dni szkoleniowych w ramach projektu szkoleniowego. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.: wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych (np.: konsultacje z managerami, ankieta potrzeb szkoleniowych on-line skierowana do uczestników, wizyta obserwacyjna w rzeczywistym środowisku pracy/odsłuchy rozmów telefonicznych), materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.


Program szkolenia

  • Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej.
  • Etapy rozmowy handlowej.
  • Techniki komunikacji podczas rozmowy z klientem.
  • Sondowanie potrzeb – od ogółu do szczegółu.
  • Techniki prezentacji produktu – krótko i językiem korzyści.
  • Sygnały gotowości do zakupu.
  • Zamknięcie sprzedażowe – maksymalizacje efektów.
  • Podstawowe techniki finalizacji sprzedaży.
  • Długotrwała współpraca z klientami.


Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad nowoczesnej sprzedaży – sprzedaży konsultacyjnej.
  • Poznanie etapów rozmowy handlowej.
  • Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście sprzedawanych produktów z zapewnieniem doskonałych relacji z klientami.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.





Zaufali nam


Axa Puma Bank Polski
LeeCooper Cormay cellfast
Cormay eleader


Opinie klientów


"Przygotowane praktyczne ćwiczenia, które pozwoliły na wspólną dyskusję i rozwiązanie problemów, które mogą się pojawić."

"Nowe techniki sprzedaży, dużo ciekawostek i newsów w temacie."

"Bardzo dziękuję za bardzo ciekawe szkolenie!"

Napisz do nas!

    Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
    Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami!


    Ewa Matczuk
    Koordynator projektów szkoleniowych
    e.matczuk@rcbusiness.com.pl
    539 602 722