Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

4. Sprzedaż na rynku konkurencji



Znasz taką sytuację:
Dzwonisz, albo spotykasz się z klientem, aby zainteresować go ofertą produktów/usług, które sprzedajesz.
Słyszysz od niego: “… ale my korzystamy już i jesteśmy bardzo zadowoleni z …”.
Oprócz takiego stwierdzenia klient prezentuje Ci wszystkie walory oferty Twojej konkurencji, zupełnie tak, jak gdyby w tej firmie pracował.
Jak nawiązywać skuteczne kontakty handlowe z “klientami konkurencji”.


Program szkolenia

  • Co muszę wiedzieć o klientach związanych z konkurencją?
  • Jakie informacje są dla mnie kluczowe i jak je zbierać?
  • Techniki dotarcia do osób decyzyjnych.
  • Rozmowa handlowa z “klientem konkurencji”.
  • Metody argumentacji za promowanym produktem/usługą.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Techniki finalizacji sprzedaży.


Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności analizowania i wykorzystywania informacji o rynku, produktach, ofercie konkurencji.
  • Umiejętność dobierania klientów do współpracy.
  • Umiejętność doboru technik dotarcia do klientów i sposobów nawiązywania relacji na konkurencyjnym rynku.
  • Umiejętność dotarcia do luk w potrzebach klientów korzystających już z podobnych usług czy produktów oferowanych przez konkurencję.
  • Umiejętność zastosowania technik rozwiązywania obiekcji pojawiających się podczas rozmów handlowych, właśnie z klientami lojalnymi wobec konkurencyjnych firm.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Bardzo ciekawie prowadzone, wyczerpujące wiadomości.”

  • ,,Super wiedza i przygotowanie trenera.”

  • ,,Całe szkolenie było bardzo interesujące.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania