Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób pozyskać nowych klientów?

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722

3. Social selling na LinkedIn – narzędzie nowoczesnego prospectingu



LinkedIn to sieć profesjonalistów. Tylko w Polsce zarejestrowanych jest 2,7 mln osób. Na całym świecie jest to już społeczność ponad 630 mln użytkowników z 200 krajów. Tylko jeden nowy kontakt przekłada się na 400 połączeń zawodowych. To doskonałe narzędzie do prowadzenia działań prospectingowych.

Jak szukać klientów na LinkedIn?

Czy sprzedawać i jak pisać wiadomości, żeby nie były spamem?

Jak zbudować kampanię dotarcia do potencjalnych klientów?


Program szkolenia

  • Co to jest LinkedIn?
  • Rodzaje kont na LinkedIn.
  • Jak zbudować skuteczny profil na LinkedIn?
  • Jak budować wspierającą sprzedaż sieć kontaktów?
  • Metody wyszukiwania osób decyzyjnych.
  • Sales Navigator – narzędzie tworzenia bazy danych.
  • Social selling – podstawowe informacje.
  • Jaki jest cel działań social sellingowych na LinkedIn?
  • Ścieżka działań social sellingowych do sieci kontaktów.
  • Jak napisać wiadomość, która nie jest spamem?
  • Po co pisać posty i umieszczać komentarze?
  • Łączenie działań na LinkedIn z innymi działaniami sprzedażowymi.
  • Metody oceny skuteczności działań social sellingu: „lajki”, komentarze czy wskaźniki konwersji?


Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność przygotowania wiarygodnego profilu osobistego na LinkedIn.
  • Umiejętność stosowania formuł ułatwiających wyszukiwanie potrzebnych informacji.
  • Zdobycie wiedzy potrzebnej do podjęcia decyzji co do wyboru typu konta osobistego.
  • Umiejętność wsparcia działań prospectingowych za pomocą Sales Navigatora.
  • Poznanie metod budowania wiadomości do potencjalnych klientów: wiadomość zapraszająca oraz wiadomości budujące relacje.
  • Poznanie podstawowych zasad pisania treści postów.
  • Umiejętność zbudowania kampanii sprzedażowej na LinkedIn.
  • Poznanie wskaźników oceny skuteczności działań oraz ich właściwej interpretacji.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722



Trenerzy prowadzący




OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Dziękuję bardzo za wiedzę, którą Pani nam przekazała podczas szkolenia z LinkedIn. Będę stosować ją w swojej działalności dla osiągnięcia skutecznych wyników mojej pracy jako handlowca.”

  • ,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy.”

  • ,,Raz jeszcze dziękuję za ciekawe szkolenie.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania