Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

9. Profesjonalny ekspedient



Klient, który przychodzi do sklepu, nie zawsze dobrze wie czego szuka. Duże znaczenie dla niego ma sposób prezentacji produktów w sklepie. To, jak wiele kupi i co wybierze, zależy jednak w dużym stopniu od sprzedawcy.

Klient zawsze wraca tam, gdzie dobrze się czuje podejmując decyzje, na co wydaje swoje pieniądze.


Program szkolenia

  • Budowanie profesjonalnego wizerunku sprzedawcy i sklepu.
  • Komunikacja w kontaktach handlowych z klientami.
  • Nawiązywanie kontaktu z klientem.
  • Odkrywanie potrzeb klienta.
  • Prezentacja produktu.
  • Pytania i zastrzeżenia klientów.
  • Sposoby przyjmowania reklamacji.
  • Wykorzystanie materiałów marketingowych.


Korzyści dla uczestników

  • Wykształcenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w procesie profesjonalnej sprzedaży sklepowej.
  • Poznanie psychologicznych aspektów podejmowania decyzji zakupowych.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik prezentacji i sprzedaży produktów w sklepie.
  • Zdobycie umiejętności reagowania i rozmowy z klientami w tzw. „sytuacjach trudnych”.
  • Wykształcenie umiejętności profesjonalnej reakcji i sposobu postępowania w przypadku zastrzeżeń i reklamacji produktów.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Całe szkolenie było prowadzone bardzo ciekawie i dużo z niego się nauczyłam o postępowaniu z klientem jak i ze sobą.”

  • ,,Szkolenie bardzo pomocne w pracy w handlu.”

  • ,,Sposób przedstawienia bardzo ciekawy, ciekawy sposób mówienia, łatwo wpadający w ucho.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania