Obsługa sprzedaży: BOK, recepcja - temat szkolenia:

Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta

Chcesz podwyższyć standard obsługi klienta?

Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta

,,Obsługa Klienta nie powinna być tylko działem. Obsługa klienta jest zadaniem wszystkich pracowników".

Ken Blanchard


  DLA KOGO: pracownicy Biura Obsługi klienta, managerowie Biura Obsługi klienta.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte/wewnętrzne (szkolenia dla grupy pracowników danej organizacji/przedsiębiorstwa - szkolenia ,,szyte na miarę").

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz ilości wykupionych dni szkoleniowych w ramach projektu szkoleniowego. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.: wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych (np.: konsultacje z managerami, ankieta potrzeb szkoleniowych on-line skierowana do uczestników), materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.


Program szkolenia

  • Profesjonalna komunikacja z klientem.
  • Podstawowe zasady komunikacji w kontakcie z klientem.
  • Kroki kontaktów z klientami w ramach BOK.
  • Rozwiązywanie obiekcji i reagowanie na trudne sytuacje.
  • Standardy w profesjonalnym kontakcie z klientami.


Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności prawidłowej komunikacji interpersonalnej w kontakcie telefonicznym/osobistym z klientami.
  • Poznanie sposobów budowania relacji z klientami pozwalających na utrzymanie ich lojalności w długim okresie.
  • Umiejętność stosowania werbalnych technik skutecznego przekazywania informacji produktowych.
  • Umiejętność reagowania na negatywne emocje w rozmowach z klientami.
  • Zdobycie umiejętności reagowania na zgłaszane reklamacje.
  • Poznanie obowiązujących standardów komunikacji w obsłudze klienta.





Zaufali naam


Axa Puma Bank Polski
LeeCooper Cormay cellfast
Cormay eleader


Opinie klientów


"Profesjonalne podejście mówcy i ciekawe przykłady."

"Wszystko jasno, treściwie omówione. Zagadnienia, problemy trafione w punkt."

"Szkolenie poprowadzone bardzo czytelnie i zrozumiale."

Napisz do nas!

    Chcesz podwyższyć standard obsługi klienta?
    Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania

    Obsługa sprzedaży: BOK, recepcja - tematy:

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami!


    Ewa Matczuk
    Koordynator projektów szkoleniowych
    e.matczuk@rcbusiness.com.pl
    539 602 722