Komunikacja - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722

2. Profesjonalna prezentacja



Wyobraź sobie salę pełną ludzi, którzy czekają na Twoje wystąpienie…
A może tym razem, to tylko koledzy z zespołu lub małe grono klientów…
„Powiedz o czym będziesz mówił.
Powiedz to.
Powiedz o czym mówiłeś”.


Program szkolenia

  • Przygotowanie do prezentacji: miejsce, czas, uczestnicy.
  • Dobór narzędzi do prezentacji.
  • Mowa ciała i ruch podczas wystąpienia publicznego.
  • Dynamika wystąpienia publicznego.
  • Techniki komunikacji werbalnej: ton głosu i magia słowa.
  • Etapy wystąpienia.
  • Trudny uczestnik – sposoby reagowania.
  • Zamknięcie sprzedażowe prezentacji – czy to możliwe?
  • Działania marketingowe utrzymujące relacje po prezentacji.


Korzyści dla uczestników

  • Ugruntowanie wiedzy na temat zasad komunikacji interpersonalnej i zdobycie umiejętności ich stosowania.
  • Zdobycie umiejętności nawiązywania relacji z publicznością.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
  • Poznanie technik werbalnych, ułatwiających wypowiedzi podczas dyskusji, debat i przemówień.
  • Zdobycie umiejętności budowania własnego wizerunku poprzez stosowanie skutecznych technik komunikacji.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik radzenia sobie z tzw. „trudną”, sceptyczną publicznością.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik radzenia sobie z tzw. „trudnym”, sceptycznym rozmówcą.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Sposób prowadzenia treningu przejrzysty i zrozumiały.”

  • ,,Perfekcja na każdym kroku.”

  • ,,Dziękuję, z przyjemnością zdobyte informacje wykorzystam w bieżącej pracy.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania