Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

6. Prezentacja handlowa



Wyobraź sobie salę pełną ludzi, którzy czekają na Twoje wystąpienie…
A może tym razem to tylko koledzy z zespołu lub małe grono klientów…
„Powiedz o czym będziesz mówił.
Powiedz to.
Powiedz o czym mówiłeś.”


Program szkolenia

  • Przygotowanie do prezentacji: miejsce, czas, uczestnicy.
  • Dobór narzędzi do prezentacji.
  • Mowa ciała i ruch podczas wystąpienia publicznego.
  • Dynamika wystąpienia publicznego.
  • Techniki komunikacji werbalnej: ton głosu i magia słowa.
  • Etapy wystąpienia.
  • Trudny uczestnik – sposoby reagowania.
  • Zamknięcie sprzedażowe prezentacji – czy to możliwe?
  • Działania marketingowe utrzymujące relacje po prezentacji.


Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności samodzielnego przygotowania prezentacji.
  • Ukształtowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych potrzebnych podczas wystąpień publicznych.
  • Zdobycie umiejętności właściwego poprowadzenia wystąpienia.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystania prezentacji jako narzędzia sprzedażowego.
  • Poznanie metod reagowania na zaczepki tzw. „trudnych uczestników”.
  • Dzięki części praktycznej – możliwość wykonania pierwszych własnych prezentacji w gronie pozostałych uczestników.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Bardzo profesjonalne i bardzo dobrze przygotowane.”

  • ,,Temat, szyk prezentacji ze względu na zawartość, bardzo pozytywnie.”

  • ,,Całość szkolenia perfekcyjna. Osobiście przydatne: początek oraz zakończenie prezentacji. Zwrócenie uwagi na mowę ciała.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania