Dział zakupów - temat szkolenia:

Negocjacje zakupowe

Chcesz podwyższyć skuteczność pracowników działu zakupów?

Negocjacje zakupowe

Praktyka współpracy z przedsiębiorstwami – bez względu na ich wielkość – pokazuje nikłą znajomość zasad i technik negocjacji zakupowych wśród personelu odpowiedzialnego za dokonywanie zakupów. Dostawcy wykorzystują uległość, brak obrony przed manipulacją, brak nawyków negocjacyjnych ze strony kupców, aby realizować swoje cele sprzedażowe i marżowe. Warsztat ma na celu wyposażyć osoby odpowiedzialne za zakupy w wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu negocjacji zakupowych.


  DLA KOGO: zaopatrzeniowcy, specjaliści ds. zakupów, kupcy, kierownicy/managerowie zakupów, sourcing manager’owie, kierownicy kategorii zakupowych, kierownicy sprzedaży ds. kluczowych klientów (key accounts).

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte/wewnętrzne (szkolenia dla grupy pracowników danej organizacji/przedsiębiorstwa - szkolenia ,,szyte na miarę").

  CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe (w zależności od potrzeb).

  CENA: cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz ilości wykupionych dni szkoleniowych w ramach projektu szkoleniowego. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.: wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych (np.: konsultacje z managerami, ankieta potrzeb szkoleniowych on-line skierowana do uczestników), materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.


Program szkolenia

  • Jak negocjować telefonicznie?
  • Obawy przed negocjacjami i negocjowaniem.
  • Opór dostawcy.
  • Obrona przed manipulacją.
  • Asertywność.
  • Blefowanie i ustępowanie.
  • Poszukiwanie alternatywnych dostawców.
  • Etapy procesu negocjacji.
  • Negocjacje z klientem wewnętrznym (własną firmą).


Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie znaczenia i korzyści negocjacji zakupowych.
  • Przyswojenie wiedzy na temat różnic w prowadzeniu negocjacji telefonicznych, on-line, e-mail.
  • Wskazanie i nazwanie zagrożeń ze strony doświadczonego i wyszkolonego handlowca.
  • Zburzenie mitów dotyczących asertywności, manipulacji, „nie da się” i „to ode mnie nie zależy”.
  • Przyswojenie złotej zasady wzajemności i wymiany.
  • Ocena umiejętności negocjacyjnych uczestników przez trenera.




Trenerzy prowadzący



Zaufali nam


Axa Puma Bank Polski
LeeCooper Cormay cellfast
Cormay eleader


Opinie klientów


"Cenne i trafne wskazówki, techniki negocjacji poparte bardzo ciekawymi przykładami praktycznymi."

"Bardzo ważne dla mnie były scenki, gdzie od praktycznej strony uczyłam się negocjacji."

"Całe szkolenie było bardzo interesujące."

Napisz do nas!

    Chcesz podwyższyć skuteczność pracowników działu zakupów?
    Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami!


    Ewa Matczuk
    Koordynator projektów szkoleniowych
    e.matczuk@rcbusiness.com.pl
    539 602 722