Prospecting - temat szkolenia:

Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży

Jak podają raporty Gartnera, w procesach zakupowych klientów zachodzą „sejsmiczne zmiany”. 47% klientów w kanale B2B nie potrzebuje handlowców na 2/3 procesu zakupowego lub nie potrzebuje ich wcale dokonując zakupu online. Od handlowców wymaga to innych sposobów działania w dotarciu do potencjalnych klientów i nowych sposobów nawiązywania kontaktów z nimi.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte/wewnętrzne (szkolenia dla grupy pracowników danej organizacji/przedsiębiorstwa - szkolenia ,,szyte na miarę").

  CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

  CENA: cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz ilości wykupionych dni szkoleniowych w ramach projektu szkoleniowego. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.: wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych (np.: konsultacje z managerami, ankieta potrzeb szkoleniowych on-line skierowana do uczestników), materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.


Program szkolenia

  • Co to jest prospecting.
  • Co handlowcy muszą wiedzieć o ścieżce zakupowej klienta.
  • Jak zmiany zachowań zakupowych klientów wpływają na działania handlowców.
  • Jakie są nowe źródła informacji o potencjalnych klientach.
  • Co to jest „persona zakupowa” i dlaczego jest ważna.
  • Metody prospectingu.
  • Nowe kanały kontaktu z klientami w różnych branżach.
  • Lead – czyli, kiedy to klient dociera do handlowca.
  • Pierwszy kontakt z klientami – co dzisiaj jest szczególnie ważne.


Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie konieczności zastosowania nowych sposobów dotarcia do klientów.
  • Zdobycie wiedzy o nowych źródłach danych na temat potencjalnych klientów.
  • Umiejętność wyboru źródeł danych o potencjalnych klientach.
  • Umiejętność dobru kanału kontaktu z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży.
  • Poznanie metod nawiązywania kontaktów z klientami w nowych kanałach prospectingowych.
  • Umiejętność mierzenia skuteczności metod prospectingowych.




Trenerzy prowadzący



Zaufali naam


Axa Puma Bank Polski
LeeCooper Cormay cellfast
Cormay eleader


Opinie klientów


"Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia, było interesujące i dynamiczne. Zrozumiałe dla przeciętnego zjadacza chleba, bez górnolotnych, niezrozumiałych terminów."

"Szkolenie jest bardzo interesujące, prowadzone na wysokim poziomie."

"Trenerka bardzo ciekawie prowadziła szkolenie, wspomagając się dużą wiedzą i doświadczeniem."

Napisz do nas!

    Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
    Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami!


    Ewa Matczuk
    Koordynator projektów szkoleniowych
    e.matczuk@rcbusiness.com.pl
    539 602 722