Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć sprzedaż rozwijając umiejętności handlowców?

7. Merchandising



Jak często wchodzimy kupić konkretny produkt, ale bogactwo oferty doprowadza do tego, że przebieramy, szukamy innego smaku czy zapachu. Rozglądamy się za „dwa w cenie jednego”, a w końcu i tak kupujemy towar, który jest najlepiej wyeksponowany, po który najwygodniej sięgnąć.
Według najnowszych badań 70% decyzji zakupowych konsumenci podejmują w miejscu sprzedaży (Point of Purchase International). Te liczby świadczą wyraźnie jak ważna jest rola merchandisingu we współczesnym handlu.


Program szkolenia

  • Merchandising a merchandising w Polsce.
  • Cele merchandisingu.
  • Ogólne zasady merchandisingu.
  • Psychologia zachowań konsumenta – reguły rządzące kupującymi.
  • Planowanie efektywnej strategii merchandisingowej.
  • Visual merchandising w praktyce.


Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy o podstawowych zasadach i regułach merchandising’u.
  • Umiejętność prawidłowego wykonania ekspozycji sklepu i półki z towarem.
  • Umiejętność urządzania promocji w taki sposób, aby skutecznie zwiększać sprzedaż.
  • Wiedza o tym, jak rozmawiać z dostawcami i przedstawicielami handlowymi negocjującymi dostawy.
  • Praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze, a niekoniecznie najtaniej.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Przedstawienie standardów w przejrzysty i zrozumiały sposób. Bardzo dobrze wytłumaczone.”

  • ,,Fachowo i rzeczowo przekazana wiedza. Bardzo duże doświadczenie Iwonki.”

  • ,,Cudownie, chcę więcej, dużo się uczę. Bardzo dziękuję.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania