Komunikacja - temat szkolenia:

Komunikacja w przedsiębiorstwie

Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?

Komunikacja w przedsiębiorstwie

„Wydawało mi się, że treść mojego maila była wystarczająco jasna. Czy to tak trudno odpowiedzieć od razu…” „Tym w marketingu, to się wydaje, że my do klientów jedziemy na kawę. Na kawę, to ja nie muszę jechać 100 km, naprawdę nie mam czasu na odpisywanie na te ich maile. Nic nie mają do roboty, tylko wymyślanie tabelek…”.


  DLA KOGO: pracownicy, managerowie.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte/wewnętrzne (szkolenia dla grupy pracowników danej organizacji/przedsiębiorstwa - szkolenia ,,szyte na miarę").

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz ilości wykupionych dni szkoleniowych w ramach projektu szkoleniowego. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.: wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych (np.: konsultacje z managerami, ankieta potrzeb szkoleniowych on-line skierowana do uczestników), materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.


Program szkolenia

  • Jak się ze sobą porozumiewać, by być rozumianym zgodnie z własną intencją?
  • Różne działy, różne cele – czyli bariery w komunikacji wewnątrz firmy.
  • Zniekształcenia w komunikacji utrudniające współpracę.
  • Jak napisać zrozumiałego e-maila?
  • Techniki sprawdzania komunikatów.
  • Bezkonfliktowe przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Jak rozmawiać, gdy jednak powstanie konflikt?


Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej i zdobycie umiejętności ich stosowania.
  • Zdobycie umiejętności prawidłowego nawiązywania relacji z innymi pracownikami.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
  • Poznanie technik werbalnych, ułatwiających komunikację podczas pracy (techniki udzielania informacji zwrotnej, przekazywania informacji o zadaniu: „action plan” i parafraza – czyli sprawdzanie zrozumienia wypowiedzi).
  • Poznanie roli własnego nastawienia i postawy wobec innych dla komunikacji interpersonalnej i budowy właściwych relacji z ludźmi.
  • Wzrost samoświadomości i odpowiedzialności za budowanie relacji z innymi pracownikami, a przez to budowanie właściwej atmosfery pracy.
  • Wzajemne poznanie, integracja i nawiązanie lepszych relacji z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa.





Zaufali naam


Axa Puma Bank Polski
LeeCooper Cormay cellfast
Cormay eleader


Opinie klientów


"Świetna prowadząca – rzeczowo, zrozumiale i zachęcająco do uwagi."

"Na pewno sposoby komunikacji wykorzystam w pracy i w domu."

"Całe szkolenie było bardzo interesujące."

Napisz do nas!

    Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?
    Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami!


    Ewa Matczuk
    Koordynator projektów szkoleniowych
    e.matczuk@rcbusiness.com.pl
    539 602 722