Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób pozyskać nowych klientów?

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722

2. Cold calling – telefoniczna rozmowa handlowa



Handlowcy dzwonią: „zająć pięć minutek czasu, aby zaprezentować ofertę”, a następnie zalewają rozmówcę potokiem słów. Brak umiejętności prowadzenia rozmów przez handlowców powoduje, że wielu potencjalnych klientów odkłada słuchawkę prawie po przywitaniu.

Jak dzwoniąc skutecznie docierać do klientów?

Jak prowadzić rozmowę z potencjalnym klientem, żeby wzbudzić jego zainteresowanie?

Jakie techniki są skuteczne w Twojej branży?


Program szkolenia

  • Na czym polega „cold calling”?
  • Kiedy „cold calling” jest skutecznym działaniem prospectingowym?
  • Jak „ocieplić” zimne telefony?
  • Jak zwiększać liczbę połączeń z osobami decyzyjnymi?
  • Jak wykorzystać inne kanały prospectingu, by skutecznie dzwonić na zimno?
  • Jak przygotować bazę do działań cold callingowych?
  • Cold calling – dobór skutecznej techniki odpowiedniej dla branży.
  • Dzień i godzina – czyli kiedy najlepiej wykonać telefon.
  • Jak skutecznie przekonać recepcję?
  • Prawidłowa struktura rozmowy telefonicznej B2B lub B2C.
  • Rozwiązanie obiekcji podczas rozmowy telefonicznej.
  • Technika follow up po pierwszym kontakcie.


Korzyści dla uczestników

  • Poznanie skutecznych metod prowadzenia zimnych rozmów telefonicznych.
  • Poprawa skuteczności nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
  • Zdobycie umiejętności przygotowania dobrej bazy kontaktów.
  • Poznanie sposobów na „ocieplenie” telefonów do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność wyboru najlepszego czasu na wykonywanie telefonów do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność prowadzenia pierwszych rozmów telefonicznych z potencjalnym klientem.
  • Zdobycie umiejętności budowania relacji i zdobywania informacji w kontakcie z recepcją.
  • Umiejętność budowania dobrego pierwszego wrażenia i pozytywnych relacji podczas pierwszych rozmów z potencjalnym klientem.
  • Umiejętność poprowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej, która wzbudza zainteresowanie rozmówcy.
  • Umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów: nie mam teraz czasu, proszę zadzwonić później, nie jestem zainteresowany.
  • Umiejętność utrzymania kontaktu z klientem.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Super wiedza i przygotowanie trenera.”

  • ,,Wszystko było bardzo interesujące i przydatne. Na pewno wykorzystam do codziennej pracy.”

  • ,,Konkretne, praktyczne, przydatne w sprzedaży. Dobra interakcja z Trenerką.”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania