Komunikacja - tematy szkoleń

Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722

3. Autoprezentacja



AUTOPREZENTACJA – w psychologii, to sposób, w jaki każdy człowiek poprzez swoje wypowiedzi, zachowania i sygnały niewerbalne komunikuje na zewnątrz kim jest, albo za kogo chciałby być uważany.
AUTOPREZENTACJA – własny opis, prezentacja; przedstawienie siebie innym.


Program szkolenia

  • Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Jak wygląd zewnętrzny buduje postrzeganie naszej osoby w oczach innych ludzi?
  • Podstawowe typy/charakterystyki wizerunkowe.
  • Rola wizerunku w komunikacji biznesowej.
  • Elementy struktury wizerunku.
  • Zasady dress code i savoir vivre w biznesie.


Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie roli komunikacji werbalnej i niewerbalnej w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Poznanie podstawowych zasad tworzenia prezentacji pod kątem wystąpień publicznych.
  • Poznanie metod radzenia sobie ze stresem i tremą podczas wystąpień publicznych.
  • Zapoznanie się z zasadami dress codu i savoir vivre w biznesie.
  • Umocnienie swojego biznesowego wizerunku.


  DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
- warsztatu na sali szkoleniowej,
- interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
- wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
- materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
- konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Ewa Matczuk
Koordynator projektów szkoleniowych
e.matczuk@rcbusiness.com.pl
539 602 722





OPINIE KLIENTÓW

  • ,,Świetna prowadząca – rzeczowo, zrozumiale i zachęcająco do uwagi.”

  • ,,Pani prowadząca to przemiła osoba, która potrafi przekazać wiedzę w ciekawy sposób.”

  • ,,Mogłabym słuchać bez końca :)”

    Napisz do nas!

      Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?
      Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania