Efektywność osobista - temat szkolenia:

Asertywność

Chcesz zwiększyć efektywność osobistą swoich pracowników?

Asertywność

Człowiek, to istota społeczna. Każdy z nas nieustannie porozumiewa się z innymi: aby spytać o drogę, wyrazić niezadowolenie, powiedzieć komplement, odrzucić prośbę, czy też na nią przystać. Asertywność, to styl komunikacji, którym można posłużyć się w każdej sytuacji. Niestety większość z nas nie zachowuje się asertywnie tak często, jak to możliwe. Właśnie dlatego nasze relacje z innymi często są źródłem niezadowolenia i frustracji. Asertywność nie jest strategią, która pozwala postawić na swoim. Podkreśla raczej to, że człowiek panuje nad swoim zachowaniem i to on decyduje o swoim postępowaniu.


  DLA KOGO: pracownicy, handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie.

  DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy.

  FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenia warsztatowe zamknięte/wewnętrzne (szkolenia dla grupy pracowników danej organizacji/przedsiębiorstwa - szkolenia ,,szyte na miarę").

  CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

  CENA: cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz ilości wykupionych dni szkoleniowych w ramach projektu szkoleniowego. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.: wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych (np.: konsultacje z managerami, ankieta potrzeb szkoleniowych on-line skierowana do uczestników), materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.


Program szkolenia

  • Co to jest asertywność, czym jest asertywność?
  • Budowanie postawy asertywnej.
  • Granice asertywności.
  • Asertywna komunikacja.
  • Relacje międzyludzkie – asertywna wymiana opinii i uczuć.
  • Asertywność w kontaktach biznesowych i handlowych.


Korzyści dla uczestników

  • Poznanie różnic pomiędzy asertywnością i uległością, oraz asertywnością i agresją.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji i prezentacji postaw wobec innych ludzi.
  • Umocnienie postawy asertywnej reakcji na emocjonalne zachowania innych ludzi.
  • Poznanie technik asertywnej odmowy.
  • Poznanie technik asertywnego przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Identyfikacja psychologicznych pułapek utraty asertywności.





Zaufali nam


Axa Puma Bank Polski
LeeCooper Cormay cellfast
Cormay eleader


Opinie klientów


"Najciekawsze i wprowadzające dużo doświadczenia były zadania, które pozwalały na poznanie się od środka i zastanowienie nad swoimi odczuciami."

"Całe szkolenie było interesujące oraz jasno i czytelnie przekazane."

"Szkolenie bardzo pomocne w pracy w handlu."

Napisz do nas!

    Chcesz zwiększyć efektywność osobistą swoich pracowników?
    Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami!


    Ewa Matczuk
    Koordynator projektów szkoleniowych
    e.matczuk@rcbusiness.com.pl
    539 602 722